جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

صمدی: عملکرد مربیان تیم ملی در فصل نقل‌وانتقالات لیگ بهتر بوده است | قولی برای جایگاه نیان در پایان فصل نمی‌دهیم

  • کد خبر: ۱۴۲۹۵۷
  • ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۹
صمدی: عملکرد مربیان تیم ملی در فصل نقل‌وانتقالات لیگ بهتر بوده است | قولی برای جایگاه نیان در پایان فصل نمی‌دهیم
سرمربی نیان الکترونیک مشهد گفت: تیم‌های دیگری نیز بودند که به‌دنبال جذب بازیکن بودند و رقابت شدیدی در این زمینه شکل گرفته بود، البته که مربیان تیم ملی دستشان در جذب بازیکن بازتر است و در فصل‌ نقل‌وانتقالات عملکرد بهتری داشتند.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، حامد صمدی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز پس از پیروزی ۳‌بر‌۱ نیان الکترونیک مقابل پاس گرگان در نخستین دیدار دور برگشت لیگ برتر والیبال بیان کرد: از ابتدای فصل مشکلاتی داشتیم که برخی‌ها فکر می‌کردند بهانه‌جویی می‌کنیم، اما در این دیدار همه مشاهده کردند که حضور یک بازیکن خوب چقدر در روند نتیجه‌گیری تیم تأثیرگذار است. با وجود اینکه رحمان داوودی خیلی دیر به تیم ما اضافه شد، امروز در ترکیب اصلی از او استفاده کردیم که عملکرد خوبی هم از خود به نمایش گذاشت.

وی افزود: با وجود اینکه محمد موسوی را به‌دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم، ‌سایر بازیکنان از جان مایه گذاشتند. تجربه رحمان داوودی نیز به کمک ما آمد. خداراشکر با اضافه‌شدن داوودی بار دریافت از روی سایر بازیکنان تیم برداشته شد. در دیدار‌هایی که در دور رفت نتیجه نگرفتیم، در دور برگشت با حمایت هواداران خود میزبان آنان خواهیم بود تا روند خوب خود را ادامه دهیم.

سرمربی نیان الکترونیک در پاسخ به اینکه آیا جذب یک بازیکن برای اهداف نیان کفایت خواهد کرد یا خیر، گفت: ۴ بازیکن به باشگاه معرفی کردیم. با بازیکنان زیادی صحبت کردیم، اما متأسفانه موفق به جذب بازیکن نشدیم و فقط توانستیم رحمان داوودی را در لحظات پایانی فصل نقل‌وانتقالات جذب کنیم.

صمدی ادامه داد: تیم‌های دیگری نیز بودند که به‌دنبال جذب بازیکن بودند و رقابت شدیدی در این زمینه شکل گرفته بود، البته که مربیان تیم ملی دستشان در جذب بازیکن بازتر است و در فصل‌ نقل‌وانتقالات عملکرد بهتری داشتند. اگر مصدومیت سایر بازیکنان ما رفع شود، می‌توانیم با همین ظرفیت کار‌های بزرگی در ادامه لیگ انجام دهیم.

وی درباره پیش‌بینی جایگاه تیمش در پایان فصل افزود: هیچ قولی برای جایگاه نیان در پایان فصل نمی‌دهیم. برنامه ما بازی به بازی پیش می‌رود و تمام تمرکز ما برای دیدار با هورسان است که زمان ریکاوری هم برای این دیدار در اختیار نداریم. البته برنامه بازی‌ها تا پایان فصل همین‌گونه فشرده خواهد بود و در هر هفته ۳ دیدار خواهیم داشت. بازی‌ها بسیار فشرده است و امیدواریم که بازیکنان را به‌صورت کامل و بدون آسیب‌دیدگی در اختیار داشته باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->